مدرسه هوشمند
ویدئویی از یک دبستان در تهران
این فیلم از مدرسه سوده گرفته شده است که از نرم افزار نفیسا(ساخته شده توسط شرکت جامعه مجازی پویا) جهت آموزش دانش آموزان استفاده میکنند.در این نرم افزار دانش آموزان پس از انجام فعالیتها نمراتشان ثبت می شود و معلم می تواند گزارشی از وضعیت دانش آموزان داشته باشد. این خانم هم در حال توضیح همین مساله است. به امید فرداهای بهتر برای بهبود سیستم آموزشی .
صفحه مدیریت آموزش برای مدارس هوشمند در سایت LRN.ir رو ببینید.
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۱/۰۱/۱۱ ساعت 10:23 توسط آیت کریمی
|
